Ozlemergn 16 haftalık hamileyim ve kaşık ağrılarım ve az biraz akıntıdan dolayı bu ilacı doktorumuz verdi ama kullanmakta tereddüt ettim. Kullananınız var mı??
Busbus Ozlemergn ben kullandım geçen gün cnm daha 1 tanesini attım geceden .sabaha akıntı şeklinde sökülmeye başladı sanırım içeriyi temizliyor ben bi sorun yaşamadım diğerini 3 gün sonra al dediler öyle yapıcam.
Busbus Ozlemergn ben kontrole gitmiştim sıkıntın var mı demişti bu arada 19+3 teydim sanırım.sadece sancım ve agrım var dedim.akıntın var mı dedi evet dedim kokulu mu dedi hayır dedim fitil yazıcam dedi öyle verdi cnm kullanınca agrım geçti ama işe yaradı
Ozlemergn Busbus çok teşekkür ederim tatlım benim 🙏 üç gün sonra bende tekrar kullanırım inşallah geçer bende 16+0 dayım