nazel123 Infertilite sebepsiz kısırlık bolumunde tedavi goruyordum tup bebek yapmak için adetin 3. Gun testinde prolaktin hormonum 60 -70 çıkıyordu. Endoktine gittim çok yüksek olmadığını sut gelmiyorsa sıkıntı olmadığını söyledi hipofiz bezinden olabileceğini soylediler beyin mr çekindim birsey cikmadi. Dostinex adlı ilaca başladım haftada yarım içiyordum sadece o 1-2lere düşürüyordu. Sonra tup bebeğe başladık çok şükür 2. Denemede hamile kaldim 33 haftalik ikizlere biri kız biri oğlan hamileyim. Allahim isteyen herkese nasip etsin. Sıkıntı, stres, ağlama, sutyenin sıkılığı, dereotu hurma maden suyu gibi sut yapan şeyleri yemek etki ediyor.