Kayaozge aliks Benim hep yalancı sancılarım oluyordu ama bir türlü doğuramamıştım 41 haftaya kadar çektim o sancıları ama gelmedi en son sezaryana alındım 😀
Marlockaybaby aliks sabah uyandığımda belimden karnıma doğru bir sancı girdi nefesim kesildi. 33+4 teyim yalancısı böyleyse gerçeği nasıl 🥹
hayalim35 aliks 31 haftalıkken başladı yalancı sancılarım erken doğum olacak korkusu varken gelmek bilmedi 41+1 de doktor başlattı😂
Aysimamom37 Bende burda durayım 36. Haftadayım kasıklarımda belimde agrı olup geçiyor bide karnında sertleşme var bunlar yalancı sancımı oluyor yalancı sancı nasıl olur gerçek dogum sancısıyla nasıl ayırt edilir cvplarsanız sevinirim.
aliks Aysimamom37 gerçek sancı düzenli aralıklarla geliyor ve çok şiddetleniyor yani doğum olduğunu hissedersiniz diyorlar
Kayaozge Aysimamom37 Yani dediğim gibi bende etkisi olmadı hatta nst’ye bağlanıyordum aşırı sancım çıkıyordu ama ben iyidim doktorum sorardı hiç mi hissetmiyorsun diye hiç hissetmiyorum derdim en son baktılar ki ben doğurmayacağım direk sezaryana aldı 🤭
hayalim35 Marlockaybaby korkutma kendini yalancı sancı düzensiz sancı demek yani gerçeği nasıldır die düşünüp stres yapma bn 2 doğum yaptım Allah yardım ediyor