Selam kızlar aranızda geç döllenme yaşayan var mı
Bugün adetimin gecikmesinin 8 günü
4 günde kan testi verdim negatif bügün idrar testi yaptım yine negatif
İşin tuhaf tarafı belirtilerim var yorgunluk gögüs hassasiyeti akıntı arasıra baş dönmesi
Acaba geç döllenme olabilir mi