ArifeEl Kızlar, 32 haftada bebek hareketlerini bazen kasıkta hissetmek normal mi? Sürekli değil, her tarafta hissediyorum, bazen de kasıkta hissediliyor. Sizde de oluyor mu?
naneliseker_ ArifeEl bacaklar asagida olabilirmiş. Makat gelisti benim bebis o zaman bende hep kasıkta hissederdim normal :)
User22 ArifeEl ben başından beri kasıkta hissediyorum normal dediler 34 haftaya geldim şuan yukarlardada hissediyorum ama genel olarak kasıkta