Seyma-10 ben de sevilay hanıma gidiyorum şu an acayip tırstım. Bugün randevum vardı, çok ağrım var ayakta duramıyorum dedim pek tınlamadı, iyi değilim en azından 2 gün rapor verseniz dedim ben rapor vermem genelde dahiliyeye görün grip olacaksın muhtemelen dedi ne alakaysa. 25 . Haftaya geldim bu saatten sonra nasıl değişirim bilmiyorum :(