AleynaResul Burcuu11 tutulmuyor şöyle diyim hastanede eşiniz tanıdığınız çalışmadığı veya olmadığı sürece öyle bi hakkınız bulunmuyo
Ckcsimay Burcuu11 evet tutulabiliyor özellikle eğitim araştırma hastanelerinde var hasta hakları ile görüşebilirsin bir miktar ödeme yapılabiliyor sanırım
eymeniko135 Ckcsimay çam sakura da var mı acaba yada hangi hastahanede var bilgi verirsen çok sevinirim
ladysaturn ankara da şehir hastaneleri bu sekilde diye biliyorum iki yakınım orda doğum yaptı ikiside ozel odalarda kaldılar bunun icin bi ödeme de yapmadılar diye biliyorum
Elfve Ben Manisa şehir hastanesinde yaptım şansıma o an tek kişilik verildi harikaydı özelden iyiydi geniş ferah TV banyo falan. Ama 2 kişilik odalar da vardı
hsizyl Melike_4949 benim bildiğim kadarıyla yeni yapılan şehir hastanelerindeki doğum ypanların odaları çoğunlukla tek kişilik odalarda oluyo tabi ek olarak bildiğim kadarıyla ücretli odalar oluyor ama dolu olurmu açarlarmı o hastaneden hastaneye değişiyor
Ckcsimay hsizyl ücretli değilmiş bende öyle sanıyordum yeni açıldığı için oda çokmuş zaten, herkesi tek odaya alıyorlarmış