Esrashshshssh aşılama için şimdi leke gelmis yarın1.gun cumartesi pazar da tatil ta pazartesi kalıyor napcm
tatlibebegim_ Esrashshshssh tam reglin geldiğinde 1.gün say 2.günü kontrole gidip 3.günü iğne kullanman gerekiyor eğer aşılama olcaksan yine