Sabah hareketliydi öğleden sonra biraz çok yürüdüm işlerim vardı , eve gelince uzandım dinlendim ama hareket etmedi bi 1 saat önce hareket etti dokununca tepki veriyor ama onun dışında hareket az. Yürüdüğüm için bebek uyumuş olabilir mi ya da böyle sürekli her dakika başı hareketli mi oluyor tam anlayamadım. 🥹