tunahansmom Kızlar şimdi ankette ekliycem ama biz hiç birini bir türlü içimize sindiremedik sizin beğendiğiniz tek isim ya da iki isim varsa yazarsanız bize de öneri olursa çok sevinirim tabi ankete oy vermeyi de unutmayın 💚😍
Ceylank58 tunahansmom tek isim daha iyi değil mi🥰 genelde ikinci isimler geri planda kalıyor 🥺 ancak cok uyumlu olanlar ikisi aynı anda soyleniyor🙈🥰
baby58 Bizde Erkek olursa diye Karan Kuzey Barlas Aybars Yağız Zeyd Aslan Bunlardan birini seçeceğiz 💙
tunahansmom baby58 bizim de böyle hazır listemiz vardı ama gitgide arttı isimler ve çok kararsız kaldık 🥲