Umut_aras Kizlar erkek bebeğiniz olsaydı ne koyardiniz lütfen gören herkes yanitlarsanjz sevinirim Göktürk Göktuğ kerem Miraç Mete han. ya da bunlardan birini seçin ?
Beyzadozkan Umut_aras ben Yiğit koymayı düşünüyorum bu isimden önce Kaan, Emir, Alparslan gibi isimleri düşündük eşimle ama çevremizde bu isimlerden olunca vazgeçtik
Gzmmtrkmn Umut_aras büyük oğlum Ediz, ortanca oğlum Poyraz, 1 ay sonra küçüğü doğacak Ege istiyoruz ama abisi ille de Pamir olsun diyor :) Pamir olacak sanırım. Fikir olsun diye yazdım hepsini.
alynozds Biz Karan koyucaktık son dakika kararıyla kayınbabamın adını da ekledik yanına Karan Mehmet olucak
Ozgeee22 Umut_aras ilerde bir erkek çocuğumuz olursa Doruk Mete ya da Yiğit Mete koymayı düşünüyoruz ☺️ Sizin yazdığınız isimlerden de Mete ve Kerem ismi bence çok güzel
Arzuanne Valla babası Ayaz diyor başka demiyor bence de güzel de benim istediğim Oğuz du diger isimlerde Aykut Göktuğ Gökdeniz Ayhan İlhan Pamir Timur
Sunseett52 Biz Kuzey Ilgaz’a karar verdik. Metehan hoşuma gitti☺️ Atabey Balamir Özalp Özbey Bunlar da seçenek olabilir ☺️