Rojda09 Merhaba anneler ben 21+ 2 günlük gebeyim bebeğimin hareketlerini pek hissetmiyorum 4 gün hissetmedin dün akşam biraz hissettim bugün de hiç hissetmedim sizce normal mi
Buzprensesi Rojda09 kaç kez aynı sebepten acillere koştum 😄 korkma canım 29. Haftaya kadar çok düzensizdi benim de,sonra bebek büyüyor hissediyorsun
Lavinya_21 Rojda09 20,6 oldum bende bende bılac kez tek hıssettım oda hafif ve zaten düzensız sabah hissettim daha da hissetmedim hala arada oynuyom belko tepkı verır doye ama yok 😅
Aysehaldun Bende 21 haftalık gebeyim akşamları hareketleniyor gibi ama tekme atmadı daha yada ben anlamadım tekme atınca nasıl his oluyor😂
Rojda09 Benim ilk bebeğim erkekti çok hareketliydi MaşaAllah şimdi de çok hiperaktif bir çocuk o yüzden biraz korktum bende düzenli hissetmiyorum hareketlerini diye