Ben kullanıyorum ama doktor kontrolü ile iki günde bir aynı zamanda iğne oluyorum kan sulandırıcı ama ben öncesinde trombofili paneli yaptırdım pıhtılaşma değerlerinde problem çıktı usgde damar akışına göre veya probleminize göre veriyolar o tansiyon değerleride önemli doktorunuz ne diyorsa onu yapın