gulruba 20haftalik hamileyim günde bir öğün yemek yiyorum açlık hissetmiyorum hiç iştahım yok 1ogunu de akşam 7 8 ya da daha geç yiyiyorum ama bu saatlerden önce yiyemiyorum benim gibi olanlar var mı ya da önerisi olan
aslhnkrts9 gulruba ben az az yiyorum atıştırma gibi mutfağa gidip geldikçe bişeyler atışıyorum çok aç durmak da iyi değil ben genel olarak akşam acıktığımı hissediyorum
Sergul1425 gulruba bn çok acıkıyorum ama burnum o kadar tıkalı ki yemek yerken boğulacak gibi oluyorum çok fazla yiyemiyorum iştah sorunum yok çok şükür bnm ama siz öğün atlamayın bence yumurta ceviz falan tüketin mutlaka
gulruba aslhnkrts9 yani kahvaltı çok önemli onu yapmamak içime oturuyor iştahım nasıl açılır yani gebelikten değil hamile olmadan önce de saat 1 veya 2de kahvaltı yapıyordum
aslhnkrts9 gulruba ben gündüz yiyemediklerimi gece yiyorum yumurta haşlayıp güzel bir tabak yapıyorum sabah benimde iştahım olmuyo hiç
aslhnkrts9 gulruba azıcık azıcık olsa da birer lokma da olsa ye demişti diyetisyen yemezsen iştahın iyice kapanır yersen açılır dedi illa kahvaltılık değil ben mesela bunu aşıyorum yavaş yavaş bi lokma ekmek yada meyve yada süt yoğurt içimin aldığı kadar biraz iyi geldi bana sizde deneyin isterseniz