Kızlar moralim çok bozuk
Son adet tarihim 1 kasım
28 kasımda beta 20.4
30 kasımda beta 47.8
3 aralıkta beta 472 falandı
Son adete göre 5 haftalık şuan
Bugün 7 aralıkta kontrole gittim ultrasonda da alttan muayenede de gözükmedi doktor %70 kimyasal gebelik yinede 1 hafta boyunca kan ver dedi moralim çok bozuldu şuan eğer bi gebelik varsa beta 1800 2000 civarı olması lazım ve illaki ultrasonla olmasa bile alttan muayenede gözükmesi lazım bence sizce nasıl bi durumun içindeyim kafam çok karışık be moral olarak sıfırım yani