Kızlar merhaba 4mm çikolata kistim vardı geçen ay clife macun aldım 7 gündür kullanmaya başladım hafif ağrım olunca bi doktora gideyim iyi mi gelmedi acaba büyüttümü kisti diye düşünürken >!yarım santim küçülmüş 3.45 çıktı küçüldükçe gebelik ihtimali artıyor mu inşallah bu ay kavuşurum bu mutlu habere 🙈 Kistiniz varsa veya gebelikte yoksa kullanın bi derim çok olumlu dönüşler var. Daha önce aranızda kullanan oldu mu?