Sedefomur1 29 haftalık hamileyim oglumdan bana bulaştı hastalık öksürük ateş boğaz ağrısı grip ne ararsanız var hastane ilaç da vermiyor evde ben kendim ne yapabilirim ne kullanabilirim nolur bir akıl verin bana ya dayanamıyorum vallahi 😣😣
Sedefomur1 Meryem2407 evde karışık bitki çayı var kış çayı olarak geçiyor da onu yapsam bir sıkıntı olur mu ki içinde ne var bilmiyorum da
Meryem2407 Sedefomur1 bence kullanma içinde gebelikte zararlı olan bitkiler olabilir ki kış çaylarının içinde birçok bitki oluyor diye biliyorum