Drukannesi Sezaryen olan anneler göbeğiniz ne zaman toparlandı? Tamamen ne zaman iylestiniz iyileşmek için ne yaptınız bilgi verebilirmisiniZ
Mervisss İlk 2 gün hiç doğum yapmamış gibi karnım şişti.. eve çıkar çıkmaz hem sıcak tutsun hemde şişlik insin diye kuşak sardım.☺️☺️☺️. 10 güne yakın kuşakla durdum.. doğum yaptığımda öğlen 1di saat Akşam 8e kadar yürütmediler.8de kalktım 10. 12 derken sabaha kadar uyumadigim icin 2saat arayla 15dk yürüdüm😉😉😉 Evde de aynı şekilde pek yatmadım Bol bol su içtim 🤗🤗🤗 Sütüm gelene kadar 4 gün boyunca sıcak su ile yıkadim göğsümü.. tuvalet sıkıntısı yaşarsın Mutlakaa😒😒😒 Kabızlık olur onun için doktor ilaç yazmalı.. ekmek soğan bulgur pırasa nohut fasulye muz yememek işin.. malûm gaz sıkıntısı,🤔🤔 Şu anda aklıma gelen bunlar🙈🙈🙈
Mervisss Mucizelimm genel oldu canım Spnial düşündüm doktoruma sordum.. vücutta bel ağrısı kalıyormus vazgeçtim.. bide bı kaç yerde okuduğuma göre Bebek doğunca dikiş esnasında yine bayıltma işlemi yapıyorlarmis