Gözüm bozuldu dedim herkes yok olamazla başlayıp hakaret boyutuna gelmiş sevgılı anne adayları benim gözüm şeker yuklemesınden sonra bozuldu. Yükleme esnasında ıse soğuk soğuk terledim bayıldım göz doktoruna gıttım durumu anlattım mümkündür dedi. Herkeste olacak diye bir şey yok bu ön yargı nedir ki. Ben de bılmıyorken yaptırdım onemlıdır diye ama böyle bır şey başıma geldi