NonameNo Kızlar bugun aldım bunu Ordaki ölçü kaşığı ile yapıyorum ama köpüklü olmadı kahve Nerde hata yapıyorum🤷♀️
Parsmommy NonameNo bazı kahveler çok kavrulmuş oluyor köpüğü çıkmıyor bu olabilir mi hangi kahve ? İkinci secenekse çok pişiriyor makineler ben kaynayınca ötmeden cezveyi içinden kendim alıyorum . Köpüğü öldürüyor pisirdikce
Kahverengi NonameNo ben normal tatlı kaşığı ile yapıyorum o içindeki ölçekle olmuyor bence eskisi gibi cezveye kaç kaşık koyarsam o kadar koyuyorum