Mihranur Çok çok memnunum. Benim ki ikiz gebelik 33 haftalık. Gebeliğim kanamalı ve riskli geçmesine rağmen Ahmet Bey sayesinde bu haftalara geldik. Çok titiz ve öngörüleri çok yüksek. Ultrason cihazı çok iyi ve sayılı doktorda varmış benzeri, bir profesörün tavsiyesiyle ona gittim.Perinatoloji uzmanı olmamasına rağmen süreci çok iyi yönetiyor. Tavsiye ederim 👍