ElifKyncu0 Arkadaşlar bir anne ne kadar perişan olabilirse o kadar perişan bir halde yazıyorum…29 Ekim de bebeği aldım. Bebek gayet çok iyi de bakıyordum bebeğimi dün akşam bir anda bir şey oldu bebeğe ve mama yememeye başladı sürekli uyumaya başladı sabah uyandığımda da baktım ki rengi morarmış hemen hazırlandık ve doktora gittik.Bebek bronşit olmuş nasıl oldu bilmiyorum ama ben alırken de bebekte bir hırıltı vardı.Hemen oksijen cihazına bağladılar bebeğin oksijeni düştü bebeği yarım saat daha geç yetiştirseymişim bebeğimi kaybedebilir mişim. İnsan nasıl sinir krizi geçirirmiş bugün onu anladım ben bebeğime 1 hafta sarılabıldım şimdi korkuyorum yaşar mı ne olacak merak ediyorum gerçekten artık psikolojik olarak çökmüş durumdayım hiç iyi değilim mutluluğum en fazla 1 hafta sürdü. Artık kaldıramıyorum bebeğim nefes alamazken ben nefes alabiliyorum ya yaşamak istemiyorum.
Evlimutlucocuklu06 ElifKyncu0 oyy çok şey atlattınız bunun da üstesinden gelir inşallah minik savaşçı 🤲🏻 Allah sizlere güç kuvvet minige de bolca şifa versin inşallah
A12_S07 ElifKyncu0 Allahım yardımcın olsun rabbim ona güzel ömürler nasip etsin güçlü yağız inşallah düzelecek çok güçlü o çok 🤲😔
ElifKyncu0 sasha İnşallah söylediğiniz gibi olur artık tek bir odada ben maskeli şekilde duracağım bir de bebek yanımda olacak sadece. Bilmiyorum ne yaparım. Ne yapacağım bilmiyorum alabilecek mıyım bebeği
sasha ElifKyncu0 kardeşim bizim bir yakının bebeği 22 haftalikken dünyaya geldi, dünya tatlısı bir kız şu an 5 yaşına girdi, hep beraber dua edelim, inşallah yağızımız yine dört elle tutunacak hayata❤️
Alif63 ElifKyncu0 benim oğlum da prematüre doğdu 2 ay boyunca maskeli gezdim 34. Haftada doğdu ama ummin Yetersizliği(bagisikli sistemi yetersizdi) toplam 2 ay yoğum bakım ve servislerde kaldı ve eve gelince 6 ay boyunca kimse yaklasmadi babası bile banyo yapmadan yanına gelmedi çok zor günlerdi şimdi 4 yaşında çok güçlü bir çocuk hersey geçecek ben de senin gibiydim ama hersey geçti önemli olan senin güçlü olman
Serap-asel ElifKyncu0 sakın ol ve sabırlı ol sen ıyı olmazsan bebegın ıyı olmaz sadece dua et yağız çok ıyı olcak Allah’ın ıznıyle Allahım yağıza şifa versin ama lütfen ıyı ol nefes alamıyorum yaşamak ıstemıyorum ne demek ya öyle şeyler söyleme
Yazmelegi_ ElifKyncu0 Elif hanım öyle demeyin bebeginiz için güçlü durmanız lazımm ve ben inaniyorm Yağız paşam yine evine gelecek lütfen kötü şeyler düşünmeyin duam sizinle 🌸🤲🏻
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Sabırlı olun biliyorum demesi kolay ama çok zor şeyler yaşadınız atlattınız bunu da atlatırsınız hayırlısıyla Rabbim şifa versin sonunda güzellikler sizi bekliyor inşallah Rabbim bunların mükâfatını verecektir 🤍
ElifKyncu0 Alif63 23+6 haftalık doğdu 4 ay kaldık yoğun bakımda ama bir hafta olmuştu çıkalı şimdi tekrardan yattı geldiğinde eve artık başka bir şey düşüneceğim tek bir evde bakımını yapacağım öğretmenim izin alıp gitmeyeceğim.
Alif63 ElifKyncu0 bir süreliğine en iyi karar bu 6en az adını bulana kadar bebeğinizin size ihtiyacı var ve bebeginiz en yakın zamanda iyileşecek inşallah prematüre bebekler çık güçlüdür oğlumdan biliyorum hatta hastaneden çıktıktan sonra o zor süreçten sonra daha da güçleniyorlar ve hele de erkekse daha da yaramaz oluyorlar çünkü tecrübeli biri var karşında umudunu yitirme💙❤️
rabiaozcans tamda bugün aklımdaydınız, sürekli profilinize girip kontrol ediyordum. şimdi açtığınız başlığı gördüm. dualarım sizinle. Allah’ın izniyle Yağız’ımızın sağlıkla, mutlulukla büyüdüğünü göreceğiz. o çok güçlü, onu çok seviyoruz🫶🙏🙏
sevgigorgell ElifKyncu0 canım morelini yüksek tut minik savaşçın hayata sımsıkı tutunmuş kolay kolay da pes etmez annesi. Rabbim şifasını versin dualarimizda olacak 🤲 her şey çok güzel olacak bı bakmışsın kosusturup yerinde durmayacak biraz sabır sabret canım. Rabbim yar ve yardımcınız olsun 🤲💙
acarsmom ElifKyncu0 burada çoğu gebe annenin dualarindasiniz rabbim güç versin yağız kuşa annesi güçlü ol hayata sıkı sıkı sarilacak oğlun ve bu günler gececek inşallah 🌸🤍
Gul2769__ ElifKyncu0 lütfen sabredin Allah sabredenle beraberdir elbette çok zor bir dönemden geçiyorsunuz ama oğlunuz için ayakta kalın Allah’ın izniyle iyi olacak minik yavrumuz Allah’ın izniyle tekrar verirler size sadece biraz daha kalınması gerek demekki kuvezde inşallah iyi olacak içinizi ferah tutun Rabbimize sığının Allah’ın izniyle miniginizle nice seneleriniz olacak çünkü 🤲🏻
merii10 ElifKyncu0 çok geçmiş olsun yağız bebek icn herkes o kdr çok dua etti ki bunu da atlatcaksnz insalah en zorlu yolu gectinz güçlü olmaya calisn bebeğiniz icn lutfen dualarmz siznle