Aysegul_dur Kizlar 18 haftalık hamileyim ve arada gün boyu devam eden kalp titremesi gibi bir titreme var kalbimde sezce normalmi bu ? Yardımcı olursanız sevinirim
gncnzl Aysegul_dur bi kardiyolojiye görünmekte fayda vardır. Bende de oluyordu gittim her şey normal çıktı. Gebelik kaynaklı dediler. En azından içiniz rahat olur :)
Ziynetdefne16 Aysegul_dur çarpıntı bende de olmuştu o haftalar düzeldi sonra fazla kafeinli içecekler içmeyin onlarda çok yapıyor içiniz rahat etsin kardiyologa görünün
Aysegul_dur gncnzl bu ikinci ama uzun sürüyor doktora gidicem ama hormalmi yoksa bir rahatsizlikmi diye endişe ettim korktum biraz
gncnzl Aysegul_dur ben 25 haftalığım başladığı günden beri çekiyorum çarpıntıyı normal olabilir diyorlar doktor da sıkıntı yok dediği için aldırış etmiyorum. Kafanıza takıp iyice strese de girmeyin bence. İçinizi rahatlatmak için doktora gidin.
Aysegul_dur Ziynetdefne16 teşekkürler hamileik boyunca bu zaman kadar iki kere oldu ertesi gün geçti bugünde nerdeyse sabahtan beri devam edince benim gibi olan varmı diye merak ettim canım
Samiree Bende de oluyordu doktorum vitamin ve kan arttirici yazdi ondan sonra bi hayli azaldi ara sira oluyor. Daha once kardiyolojiye gittiyseniz ve kotu bisey cikmadiysa doktorunuza soyleyin vitamin ve s takviye etsin
Samiree Aysegul_dur bi sorun cikmadiysa oyle kafaya takacak bisey yoktur. Bebek bizden beslendigi icin oluyor oyle seyler. Yani bana doktorum oyle soyledi vitamin kan arttirici meyve sebze ve s derken duzeldi bi hayli
Pinarx07 Aysegul_dur dün bendede oldu 10 hastalığın üfürüm gibi bisey yani kadın doğuncaya söyledim bazen gebelikte aritmi olabiliyor dedi geçmezse kardiyologa gidersin demişti ama bugün geçti demir eksikliği vitamin eksikliğinde yapıyor sanırım
Aysegul_dur Pinarx07 benimde öyle olup gecmisti bugün tekrar devam edince bir tuaf oldum inşallah yarina geçer ama bir doktora gozukucek sanırım
Aysegul_dur gncnzl teşekkürler öyle yapacigim artık sürekli olmuyor zaten 14 yada 15 ci haftalarda bir oldu birde bugün oldu o yüzden biraz tuaf hissetim kendimi