Yesimasya 19 haftalık hamilelik bebeğimin böbrekleri bir tık kalın dendi. Başına gelen var mı bu durumu yaşayan. Kimisi normal diyor ben endişeleniyorum. Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?
Sareeee Yesimasya bobrek kalinlasmasi duymadim canm ama benim bebegime böbrek genislemesi var erkek bebeklerde normal kabul ediyoruz korkulacak bir durum degil demisti doktorum