Sinemarya58 https://mutluresim.com/image/nEoFjV Miniğime yaptığım örgülerden bir tanesi sizler neler yaptınız fikir olsun 🕊️
muallimannem Sinemarya58 çok güzel bende bu battaniyenin krem rengini birde yeleğini ördüm sağlıkla kullansın bebislerimiz
naneliseker_ Sinemarya58 https://mutluresim.com/image/nEoodG https://mutluresim.com/image/nEoRiC kendim yaptım evde eşimle:) sizinde ellerinize sağlık 🩶🧚♀️
muallimannem Sinemarya58 [](https://) https://mutluresim.com/image/nErBrX yeleğin henüz düğmelerini dikmedim 🙈😍
Baahar4549 Sinemarya58 Arkadaşımın kızına ördüm, kendi oğluma yapamadım ellerim çok uyuşuyor zorla bir bere örebildim anca oğluşuma.
muallimannem Sinemarya58 1 tane felan puffy ip anca gitmiştir bndeki kalındı aslında onun bı incesi oluyormuş onunlada güzel yapan var resmini paylasabilirsem atarım
Samiree Orgu isini cok seviyorum ama sabrim yetmedigi icin yapmadim. Bunu yaptim https://mutluresim.com/image/nEowAs
Sinemarya58 muallimannem gerçekten harika olmuş elinize sağlık bende kesin yapacağım yapınca size atayım
Mutlulukkk muallimannem ya nasil yaptiniz vdeo falansa soyleyeblrmsinz.? Bende yaptm ama.cok buyuk oldu. Ve kac ip kullandiniz
muallimannem Sinemarya58 Aynen yapın benim bebeğim Nisan ayinda doğacak ama yinede dışarı fln çıkarırken giydirebilirim belki YouTubedan izleyerek bitirdim çok basit ve güzel oluyor tüm anneler bebislerine yapsın 🥰
Sinemarya58 muallimannem bende şubatta doğum yapacağım ama oğlum sabırsız ablası gibi bakalım ne zaman gelecek ♥️
Umut_aras muallimannem benim bebeğimde Nisan’da doğacak bende çok istiyorum örmek ama hiç elimden gelmez böyle şeyler