Derin_melis Merhaba anneler sizce hangi bebek yağı iyi üni baby mi Johnson mı ? Veya losyon kullanmamak dahami faydalı tawsiyelerinizi bekliyorum
Esrafun_Nisa Derin_melis canim bana doktor bebek yagi kullanma demisti ben zeytin yagi kullandim dogal olandan ilkinde simdi ikinciye hamileyim onada aynisini yapcam
Cobanipek Esrafun_Nisa canım bende kararsız kaldım losyon , yağ alıp almamak konusunda. Zeytinyağı kullanmayı istiyorum ama hani hep denilir ya kıllanma yapıyor diye öyle bişeyle karşılaştın mi ondan korkuyorum açıkçası?
Esrafun_Nisa Cobanipek Cobanipek karsilasmadim canm normal dogdu sekildeki gbi devam etti yani zeytinyagi kullandgimda bi cogalma gormedim