Kızlar karnım bugün resmen baya baya bir aşağı inmiş az da alt taraflarda ağrım var bu normal midir doktoru aradım burada değilmiş hastaneye gidersen ebeler açılman var mı diye bakar ntsye girersin dedi emin olamadım boşuna gitmek de istemiyorum aşırı ağrım yok böyle olan var mı