Bagci01 Kızlar 25 hafta olmama 1 gün kaldı ve 2 gündür kasıklarım çok ağrıyor hatta dün ağrıdan baya ağladım şimdi yine var dünkü kadar değil ama normal mi bu ağrılar sizce
umrumdadegil Bagci01 yine bir git görün doktora çok şiddetliyse o kadar ağlatacak kadar ağrı olmaz normalde