Herkese merhabalar, 17 haftalık hamileyim ilk günden beri Memorial’de Ülkü Aksoy’la gebelik takibini yapıyorduk fakat kendisi klinik açtığı için hastanede hizmet vermeyi bırakıyor. Biz de tamamlayıcı sağlık sigortamız dolayısıyla hastanede devam etmek durumundayız. Hastane ortamı, doktor ilgi alakası için önerilerinizi bekliyorum. Memorialde devam edersem Özgüç Altuna geçmeyi düşünüyorum fakat sizlerin önereceği bir doktor var mıdır. Tecrübelerimizi paylaşalım lütfen 🙏🏻