melek_aytn01 Şuan 37+5 olduk bir haftadir bacak arası ağrım var ama bugün daha fazla ağrı hissediyorum yürüyemiyorum resmen yürümeye çalıştığımda karnıma da ağrı giriyor bu 2.gebelik sezeryan olucam benim gibi bacak ağrısı çeken varmı
myangelson melek_aytn01 doktoruna şöyle magnezyum yazar büyük ihtimalle benim 18. Haftada başlamıştı maden suyu falan fayda etmedi hiç doktorum da onlar fayda etmez ilaç kullanman lazım demişti ilacı kullanınca geçti ağrılarım, geçmiş olsun 🦋