Nsl- Valla hangi şehirdeki devlet hastanesinde tedavi göreceksiniz bilmiyorum ama biz Antalya eğitim araştırma hastanesinde rapor çıkartmak diye bir işlem yapmadık. Hatta tüp bebek bölümünden önceden randevu alma diye bir sistem de yok orada. Tedaviye karar verdiğimiz zaman Direk hastaneye gittik sekreter bize bir evrak listesi verdi. Burada yazanları çıkarttırıp toplayıp gelin dedi. Verdiği listede de bizden ves.foto,kimlik foto. evlilik cüzdan foto,SSK döküm, vs.vs evrak listesi vardı. Biz onları derledik topladık sekretere teslim ettik. Daha sonra bana adetin 2.ci gününde gel dedi. Gittim kan aldılar muayene etti ve bana göbekten vurmam gereken bazı iğneler verdi. Hemşire bize dediki eczanenizle konuşun raporunuz hemen çıkmıyor 10 gün sonra falan çıkacak ama iğneleri de bugün hemen almanız gerekiyor. Ya size ücretsiz versin parasını sonra verin (rapor çıkınca) yada ücretin tamamını ödeyin eczaneye,rapor çıkınca da ssk dan parayı geri iade isteyin. 2 seçenek var hangisi size uygunsa dedi. Bizde eczane tanıdık olunca eczane ile kendi aramızda hallettik. Rapor çıkartma heyet gezme falan işlerine gelince de biz öyle bir şey yapmadık. 10 gün sonra hemşire bize raporunuz çıktı dedi bizde eczaneye gittik( zaten sistemden görüyorlar tc den bakınca ) indirimli hali ile aldığımız tüm ilaçların parasını ödedik. Hepsi bu kadar. Şuan da hangi aşamadayım; yumurtalarım toplandı ve doktor 1 ay ara verelim dedi 2.ci adetinde gel hastaneye dedi. Şimdi adetimi bekliyorum. Henüz transferim olmadı