Beyzates01 bundan 5 sene önce benimde sınırda çıkmıştı çocuk düşünmüyordum doktor acele et geç kalma gibi konuştu moralimi bozmuştu,çok takmıştım sonra hayit hapi kullanmıştım,bal çörek otu tarçın er sabah aç karnına yemiştim, stres yapmadığım baska şeylerle meşgul olduğum ayda hamile olduğumu öğrenmiştim. Yani oldu mu oluyor canım hiç takma kafana.