MutluAnne04 Merhaba anne ve anne adayları benim 26.haftamda doktorum bebeğin suyu fazla gebelik şekeri olabilir dedi evde ölçüm yapıyorum kendimce çevremden hep onu yeme bunu yeme diye akıllar veriyorlar kimse ne yemem ne yapmam gerektiğini söylemiyor yardımcı olur musunuz bana bu konuda çok aradayım ne yesem vicdan azabı çekiyorum içime dert oluyor
MasalAlparslanMom MutluAnne04 benim ilk hamileliğimde vardı bu tarz bı sorun.cok yada az değil sınırda demişti.meyvelerden alacağımız şekeri bile kisitlamisti bir porsiyon Tek çeşit meyve yiyebilirsin demişti,hamur işi heleki beyaz un dan uzak durmalisin demişti bildiğim bukadar 🤗
Melike_4949 MutluAnne04 bir dahiliye ve diyetisyene gidin daha iyi olur sizin için karbonhidrat , şeker, içeren şeyler tüketmeyin meyve olarak armut yeşil elma mandalina portakal vs tüketebikirsiniz , üç beyazdan uzak duruyoruz 🙏
Yassey MutluAnne04 canım yemekten 1 saat sonra ölç tam tokluk için kaç çıkıyor değerlerin yemekten öncede ölç açlığın yüksek çıkarsa porsiyonunu azalt yemek yedikten sonra evin içindede olsa yürü 5,6 dakika bol su tüket sonra ölç şekerini 140 üstü çıkarsa şekerin bol su iç yürü herhangi bir düşük riskin yoksa sonra tekrar ölç doktor yükselir ama geri nasıl düşüyor o önemli demişti karnonhidrat kes günde 1 meyve ye mesela muz falan şeker oranı diğerlerine oranla daha az takip et bir kaç gün şekerini yüksek devam ederse 140 üzeri olursa dahiliyeye git canım
MutluAnne04 MasalAlparslanMom peki meyve olarak hangisini tükettiniz ben çünkü meyvede vitamin var deyip yükleniyorum biraz
MasalAlparslanMom MutluAnne04 benim ilk hamileligimin o dönemi yaz sezonuydu, saymayayim aklımıza düşmesin şimdi ama kırmızı olan meyveleri falan çok tüketirdim epey azaltıp doktorun dediği şekilde,bı sonraki kontrolde dengelemistik
MutluAnne04 3438FG çok haklısınız işte akrabalar millet yok yaptırma şöyle böyle zarar veriyor dediler zaten doktorda dedi sanki istemiyorsun yaptırmayı demişti öyle akıl veren çokta uzak durmam gereken onlar sanki doktordan iyi biliyorlar bide herşeye karışıyorlar
MutluAnne04 MutluAnne04 bide bir oturuyorsanız kayınvalidenizle onlara söz hakkı doğuyor sanki olmaz falan diyolar
3438FG MutluAnne04 Senin iyiliğin için söylüyorum kayınvalidenle aynı oturuyorsun diye onların sana karışmaya hakkı yok. Onların hadlerine değil sana karışmak. Banada kaynanam yaptırma dediğinde bu hakkı sizlere vermiyorum dedim ve doktorumun önerisi üzerine yaptırdım ve inanır mısın sınırda çıktım şok oldum. Şimdi doktorum 100 mllik istiyor ama ben hastayım hastalığım geçsin onuda yaptıracağım riske atamam. Çocuk senin çocuğun. Kimsenin onun ve senin vebaline girmesine izin verme. Yinede senin kararın, senin tercihin 🌺
Aynurkrm Melike_4949 akşam biraz balık bol ekşili salata ve sonunda 1 tane biber dolması yedim tokluğum 134 çıktı genelde 2. Saati ölçmüyorum 1. Saat yüksek olursa 2. Yi ölöüyorum 1. Saat 140 altı olduğu için 2 . Saate gerek varmı acaba
Melike_4949 MutluAnne04 kadın doğum doktorunuzdan yönlendirmesini isteyin gidince ben öyle yapıyorum gebelik olduğu için öncelik hakkınız var
MutluAnne04 Melike_4949 Melike_4949 bide özele gidiyorum daha iyi ilgilenir yardımcı olur diye ama yanılmışım herhangi bir yere yönlendirmesi o konuda yardımcı olmadı bana
MutluAnne04 Minikfasulyem_26 ayy çok haklısınız biraz durdurdum bende aşırıya kaçmadan bi tane bitane öyle
MutluAnne04 Yassey yürüyüşü ve bol su içmeyi ihmal etmiyorum asla doktor bi hafta ölçmemei istedi ve 148 altına inmedi hiç tokluk şekeri açlık normal ama tokluk biraz yüksek bakalım 2 gün sonra kontrolüm var ne olucak ne dicek
MutluAnne04 3438FG ya çok teşekkür ederim bu güzel düşünceniz görüşünüz için çok haklısınız onları dinlememek gerekiyor aslında
Melike_4949 MutluAnne04 ben devlete gidiyorum orda yönlendirmişti özelde öyle yok evet yediklerinize dikkat edin mutlaka
MutluAnne04 Melike_4949 çok teşekkür ederim keşke doktoruma sizler gibi böyle ilgilenseydi yardımcı olsaydı💐