Sennnnnnn Kızlar dün sol taraf yumurtaligim da ağrı vardı bugün ağrım daha fazla yumurtlama günüm zaten bugün de akıntım dünden beri çok fazla neden acaba inanilmaz bir şişlik hissediyorum bat 21 üşüme ve halsizlik var bugün kendi hiç iyi hissetmiyorum
Deletedmon_98 Sennnnnnn yumurtlama zamanları böyle dönemsel ağrılar ve akıntılar olur canım kişiden kişiye değişmekle beraber ❤️ ama üşüme ve halsizliği bilemedim dikkat et kendine gebelik şüphen varsa ekstra dikkat et hastalanma daha batına çok var çünkü kendine iyi bak ayaklarını sıcak tut
Sennnnnnn Mervee__ akıntım oluyor birde adetimin 14 günü bugün takvimden bakıyorum ovulasyon testi ile 2 ay denedim takvimle aynı çıktı
Sennnnnnn Deletedmon_98 2 gün ilişki 1 gün duruyoruz bebek istiyorum evet o yüzden bu şekilde değerlendiriyorum inşallah bu ay olur diye düşünüyorum akışına bıraktım da böyle olunca da şaşırdım açıkçası