Dost12 merhabalar öncelikle işlem hiç zor bi işlem değil merak etmeyin endişelenmeyin, ben 24+2 de acil bi şekilde operasyona girdim 21mm uzunluk ve derin bi hunileşme ile . genel anestezi ile olmuştum ben , 15dk kadar süre operasyona girişim çıkışım odaya girişim hepsi toplam sürdü diyebilirim, çıkınca da adet sancısı gibi bi ağrınız oluyor o kadar. İlk 1hafta kadar kanama normal kabul ediliyor benim 2gün kadar sürmüştü ama silme şeklinde geliyordu sadece. Ben hemen akşamüstü çıkmıştım hastaneden . Sonrasında ise bana doktorum iş için heyet raporu aldırdı ve bunun yeterli olduğunu söyledi ben seni hamileliğin sonuna kadar yat diye bu operasyonu yapmadım günlük hayatına dönebilirsin o dikişler aşırı dağlam asla açamaz dikişleri dedi bana hep sadece çok ayakta kalma demişti bende öyle yaptım neredeyse hiç yatmadım diyebilirim ama siz tabiki doktorunuzun tavsiyesine uyun herkesin rahim yapısı vs aynı değil ki benim bebeğim aşırı aşağıdaydı baskı ve ağrım çok çok oluyordu kafası da hep aşağıda olduğu için, dışarı da çıktım , yemekte yaptım yeri geldi temizlikte yaptım her şey yaptım 🤭 sadece enfeksiyona çok dikkat etmenizi öneririm ben kronik geçmeyen bi enfeksiyonum oldu 2haftada 1 resmen hastanede 1hafta boyunca sabah akşam damar yolundan antibiyotik tedavisi görüyordum , enfeksiyon su gelişi erken doğum riskini tetikliyor maalesef. Ben o kadar hareket halinde olmama rağmen de 38.haftada doğum yaptm 1hafta oldu daha doğum yapalı inşallah sizde o haftaları görürsünüz 🙏