Banada detaylıda her iki böbrekte 3 mm di doktor korkulacak bişey yok dedi.Doğumdan sonra geçer dedi. 30. Haftada bir böbrekte biraz daha genişleme var dedi . Doğduktan 2 ay sonra takip edilecek gerekirse erken sünnet olunur dedi. Erken sünnet genelde çözümmüş erkek çocuklarında. Çevremdede vardı onlarda erken sünnet yaptılar normale döndü. Ama doğduktan sonra takibi elden bırakmamak lazım .