Meryemcakmak01 Kızlar 17+5iz geçen hafta kontrole gittim erkeğe benziyor dediler bugün başka doktora gittim oda erkeğe benzetti ama dışardan bakıyoruz kesin diyemem dedi bende yalan yok bi kızım olsun çok isterdim sonradan kıza döner mi ki 😂😂
Nazs61 Meryemcakmak01 yani neye göre bilmiyorum ama 5 aya kadar erkek dediler ilk kızım için. Alışverişe başlamıştım birçok şeyi mavidir 😂😂
Hnd_01 Meryemcakmak01 17.haftada yanılma payı yok denecek kadar azdır.13.hafta deseydiniz yanılma payı yüksek derdim ama..diğer kontrolünüzde kesinleşir cinsiyeti ❤️
mucizem0111 Benimde ikinci oğluşum yolda ilk zamanlar insan buruk oluyor kızım olsaydı diye ama alışıyorsun canım bizim hakkımızdada böylesi hayırlısıymış😄