Gizemgizm HilalTt ben de 6. Hafta civarında görmüştüm. Doktor direkt ilaç başlatmıştı. Korkmayın ama ihmal de etmeyin Doktorunuza danışın mutlaka.
Sergul1425 HilalTt genelde normal diyorlar ama siz yine de Bi doktora görünün korkulacak bişry yoksa bile ilaç verirler bnde kullanıyorum suanda bnm De lekelenme var