Kızlar selamm bu benim ilk yazım umarim bebek isteyenlerde son yazim olur 27 Kasım’da Cat ignesi vuruldum doktorum 15 aralikta test yap dedi sizce ne zaman yapmaliyim ben 11 aralik pazartesi yapmayi dusunuyorum fikir verin ne zaman yapmaliyim sizce.
Bat qyni olanlar beraber bekleyelimmiii🙏🏻🤩🥰