Prodoctorun yanlış göstermesine çok şaşırdım bana 4 senedir bir kere bile yanlış göstermedi çünkü.. belki kimyasal gebelik geçirdiniz fark etmeden olabilir mi emin olamadım 1.20 de bir değer çünkü yine de bilemedim. Beklemek çok zor biliyorum ama kötü tecrübe yaşamamak için adetiniz 1 gün gecikince idrar testi yaparsanız ondan sonra kan vermeye gidersiniz