Geçmiş olsun rabbim inşallah en kısa zamanda yerini doldurur. Benimde dün bebeğimin kalp atışı durduğunu öğrendim.Herkesin acısı kendine büyüktür açınızı kucumseyip oda birşey mi ben şunları yaşadım diyenlerede takilmayin herkesin başından az çok birşey geçiyor. Sizinkide evlat onlarınki de evlat sonuçta bu tür düşünceleri yanlış buluyorum. Umarım rabbim kısa zamanda müjdeli haber almanızı nasip eder 🙏