Mina_yldz60 Kızlar bugün kalp atışlarını duymaya gittim duyduk çok şükür ama kesenin yanında kocaman kanama alanı olduğunu söyledi progestan başladı sabah akşam olmak üzere 1 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı başına gelen varmı ya korkuyorum bişey olur diye
Sermec27 Mina_yldz60 ikinci oğlumda başıma gelmişti iğne ve hapla düzelmişti şimdi yine var kanama alanı 10+5 haftalık hamileyim progestan hap ve iğne kullanıyorum 6 gün sonra yine randevum var inşallah geçmiştir