Senneanlarsinya Yarın spinal sezaryen olacagım insallah bana dua eder misiniz cünkü asırı korkuyorum da ben 🥺
Nurr_22_22 Senneanlarsinya Allah yardımcın olsun canım şunu diyebilirim düşündüğün gibi korkulu bir süreç değil 10 ay oldu spinal sezeryan oldum yapılan iğneyi hissetmiyorsun bile kesilmeyi de öyle bir tek dikilirken cekistirme olur onda da canın yanmıyor zaten ☺️
Esraserttag Senneanlarsinya İnan korktuğun gibi bi durum değil bu kadar düşündüğüne kafana taktığına pişman bile olacaksın anın tadını çıkar 😉
Gulbahar47 Senneanlarsinya hiç stres yapma canım kendini doktorlarına bırak ben ameliyathaneye gelene kadar hep salavat çektim Allah’a şükür çok güzel geçti
Nurr_22_22 Senneanlarsinya İnşallah yanınızda Nescafe bitter çikolata ve kayısı suyu bulundurun doğumdan sonra ihtiyacınız olacak☺️☺️☺️
Senneanlarsinya Esraserttag en çok seyden korkuyorum wcye cıkamamaktan . Ben de kabızkık sorunu var 3 kere lavman yapmak zorunda kaldım hamileliğimde. Son haftalarda düzelmiştim ama O sancıyı da ağrılarla cekersem yine korkuyorum.
Senneanlarsinya Nurr_22_22 kahve aldım ama kayısı sutum ve bitter çikolatam yok eşime söyleyim alaın🥹 teşekkür ederim
Periikra Senneanlarsinya sabah 10 da tabiki dualarım tüm doğum yapacaklar la Rabbım sağlıklı sıkıntısız doğum nasip etsin herkese
Nazli30 Ayy bende yarın sabah sezeryan olacağım. Hepimizinki çok güzel geçsin inşallah sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimiziii🥰🥰