Sennnnnnn Kızlar dün sol taraf yumurtaligim da ağrı vardı bugün ağrım daha fazla yumurtlama günüm zaten bugün de akıntım dünden beri çok fazla neden acaba inanilmaz bir şişlik hissediyorum bat 21 üşüme ve halsizlik var bugün kendi hiç iyi hissetmiyorum
rumoss_ bazen bende de yumurtalıklarım da ağrı oluyor akıntı olduğu dönemler adetini bekle istersen çok rahatsız ediyorsa bi doktora görün derim