oylesinebiri0 Vajina bölgesinin iç kısmında ağrı oluyor ama böyle tam vajina da değil rahmin alt kısmı gibi birden böyle sancı vuruyor ara ara oluyor kaç gündür 11 haftalık gebeyim bir sorun yoktur dimi pazartesi doktora gidicem hep düşünüyorum.
Mercimeek oylesinebiri0 bir doktorunla iletişime geç kuzum enfeksiyon felandır muhtemelen ama yine de doktoruna danış belki daha erken gelmeni ister