ilknur2020 kızlar nasıl gidiyor?bugün 22. haftaya girdik biz bebişimle mide yanması fena 😮sizlerin nasıl?
Nryseda ilknur2020 bende bugün 22+1 oldum. Çok şükür sıkıntı yok. Haftayaa detaylı ultrason var. Çok heyecanlıyım.
ilknur2020 Nryseda benimde perşembe kontrolüm var bendende ister ayrıntılıyı sanırım😊bebek hareketlerini hissediomusun?