https://mutluresim.com/image/nE67Bd Aşılama 13. Gün testime bakar mısınız?
_asli1123 testini tekrarladın mı canım ben silik gördüm 🙂
_asli1123 bende göremedim canım ama kan versen sonuç alırsın benim 13.gün 36 çıkmıştı
_asli1123 görünüyor yapar yapmaz mı çektiniz
_asli1123 hemen mi cıktı ben gördüm silik
Yok gıbı sankı cnm🫣inşallh yanılırım 💗
YesimAykut tekrarladım canım negatif ama kan vermedim
tatlibebegim_ benim 14. Gün bugün pazartesi regl olmazsam kan vereceğim
Erva18 evet ama bugün yine yaptım normal kaset test çıkmadı
_asli1123 eğer 10 dk dan sonra çıktıysa doğru olmayabilir