Baharcaner Alparslan çok güzel isim ama koymayın bencede aşırı yaramaz yerinde duramayan çocuklar kimde gördüysem duyduysam öyle biride başımda canı sağolsun böyle bi çocuk yok yani ne enerjisi biter ne yaramazlığı ismin ağırlığından olurmuş erkek ismide önerim yok Alparslanı duyar duymaz koymuştm çok hoşuma gitti ama pişmanm🥲