Bebek gogsumun altında sısıyor gerı iniyor 2 3 kere yapıyor 2 saniyelik oluyor hep sonra duruyor uzun bi süre 3 gundur boyle kasılma mı kızlar karnım da sertlesıyor normal de de karnım sertleşmesi olduğu ıcın onu onemsemedım ama bebek neden boyle yapıyor artık gunduzlerı hareketi Cogaldı geceleri tık yok anlamadım bu kasılmalar normal mı kasılma mı gerilmemi nedır bu 🤔