Selam kızlar 2. Gebeligim. Bugün doktora gittim 4 hafta 6 günlük dedi doktor ama keseyi net göremiyorum bi sıkıntı var dedi 2 güne bir ultrasonla bakacagiz dedi. Sebebi ne olabilir acaba başına böyle bir şey gelen oldu mu hiç. Beta hcg de 5000nin üzerinde